هدایای تبلیغاتی اسکار

ساخت وبلاگ

 

آیا شما به دنبال یک هدیه تبلیغاتی با قیمت مناسب هستید؟ اگر هدایای تبلیغاتی چاپ شده با نام تجاری خود می خواهید، شرکت اسکار برای شما مناسب خواهد بود. اسکار می تواند
هدیه تبلیغاتی مناسب هر کسب و کار را ارائه دهد. ما همچنین می توانیم انواع محصولات را برای نمایشگاه ها و رویداد های مهم کسب وکار شما ارائه دهیم.

هدایای تبلیغاتی با آرم چاپ شده و یک پیام از شما در روی آن، سازنده ترین راه برای شناخته شدن نام تجاری شما می باشد.هدایای تبلیغاتی و محصولات می توانند بسیار ارزان باشند،خودکار تبلیغاتی یکی از ارزان ترین ها هستند 
و یا لیوان های شخصی، لباس های تبلیغاتی، فلش مموری تبلیغاتی ، جعبه پذیرایی تبلیغاتی ، ساعت دیواری تبلیغاتی ، توپ های بادکنکی و یا اسباب بازی ها با نام تجاری شما و اسکار می تواند آن را با لوگوی شما و نام برندتان برای شما سفارشی کند همانگونه که مشتریانتان از آن ها خوششان بیاید. شما حتی می توانید از محصولات با قیمت ببیشتر استفاده کنید مانند جعبه هدیه تبلیغاتی با شکلات و آجیل یک ایده آلی برای هدیه تعطیلات و یا هر مناسبت دیگر.

اگر شما ایده ای برای هدایای تبلیغاتی و یا مواد تشکیل دهنده آن دارید، اسکار می تواند برای شما آن ایده را اجرا و پیاده سازی کند و به شما کمک کند هدایای تبلیغاتی مناسب کسب و کار و نام تجاری خود، برای تاثیر بیشتر و حضوری ماندگار در بین مشتریان داشته باشید.

کدام هدیه تبلیغاتی برای شما مناسب است

در بازار رقابتی امروز، ضروری است که شرکت ها بتوانند یک تصویر قوی ایجاد نمایند تا بتوانند خدمات و محصولات خود را به طور موثر ارتقا دهند. به همین دلیل است که هر صنعت باید هدایای تبلیغاتی مناسب با کسب و کار خود را انتخاب کند. تا با دیدن آن کسب و کار شما را بخاطر بیاورند و با دیدن لوگوی شما خدمات خوب شما را به دیگران بگویند.

ایده های تبلیغاتی برای هر صنعت متفاوت و دارای گستردگی زیادی است. با ما تماس بگیرید و ما به شما کمک خواهیم کرد یک تم عالی برای تبلیغ بعدی خود بسازید.

هدایای تبلیغاتی ما را برای کسب و کار خود بررسی کنید

هدایای تبلیغاتی ما برای کسب و کار شما، با جدیدترین مدل های موجود در بازار، به شما کمک می کند، برای انتخاب و چگونگی پیدا کردن بهترین محصولات مناسب برای شما و کسب و کار شما از میان بسیاری از هدایای ارزان شخصی، بهترین آیتم های شخصی شده، آیتم های تبلیغاتی چاپ شده، ایده های هدیه شرکت را ارتقا دهید.

تبلیغات از سال های دور شروع شد، با چاپ کردن مقاله های تبلیغاتی بعد از آن آگهی های تبلیغاتی بوجود آمدند وسال های طولانی به معرفی محصولات پرداختند. بعد از آن شرکت ها شروع به فرستادن نامه های تبلیغاتی چاپ شده برای مشتریان کردند. بعد از آن شرکت های محصولات بهداشتی و درمانی نمونه هایی از محصولات خود که روی آن نام خود را چاپ کرده بودند برای بیمارستان ها فرستادند تا اهمیت دادن به مشتریان را به آن ها نشان دهند. امروزه هدایا تبلیغاتی یکی از پر کاربرد ترین و بهترین و در بعضی شرایط ماندگارترین تبلیغات هستند.

 
هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدیه تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی,هدایای تبلیغاتی,فلش مموری تبلیغاتی,ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 160 تاريخ : دوشنبه 22 آبان 1396 ساعت: 18:54

هدایای تبلیغاتی

انتخاب ابزار بازاریابی مناسب اغلب می تواند مشکل باشد و نیمی از چالش اصلی این است که مخاطبان و نیازهای آنها را بشناسیم و درک کنیم. آنچه که امروزه در بین بسیاری از مردم مشترک است این واقعیت است که آنها وقت زیادی را در محل کار و دفتر خود صرف می کنند.

مردم اغلب مشغله های زیادی دارند که روزانه غذای خود را بر سر میزهای غذایشان و در مقابل کامپیوترهایشان میل می کنند و ساعاتی طولانی پس از اتمام وقت اداری برای انجام کارهایشان در شرکت می مانند. انتخاب هدایای تبلیغاتی باید به گونه ای باشد که سهولت و آسایش را در مدت زمان کاری آنها فراهم کند و یا در ساعات غیر کاری برای آنها بسیار کاربردی باشد گزینه های خوبی به حساب خواهند آمد.

هدایای تبلیغاتی برای پیرامون دفتر کار

محصولاتی که مشتریان و کاربران بیشترین تمایل به استفاده از آن را داشته باشند بهترین گزینه به حساب خواهد آمد. در ابتدا، کاربردی بودن هدیه تبلیغاتی شما باعث می شود تجارت شما در مسیر مثبت خود قرار بگیرد و پس از آن به دلیل اینکه هدایای تبلیغاتی شما به صورت مداوم استفاده خواهد شد باعث شناخته شدن برند شما می شود.

آیتم هایی که به صورت روزمره مورد استفاده قرار گیرند به طور روزمره به مشتریان و کاربران شما یادآوری خواهند کرد که شما چه کسی هستید و چه کاری انجام می دهید. پس در بازاریابی برای تجارت خود باید به دنبال هدایا تبلیغاتی باشید که بسیار کاربردی بوده و به اندازه کافی بزرگ باشند که بتوانید لوگو و برند خود را بر روی آن نصب کنید. اگر ایده ای برای این کار ندارید به نکات زیر توجه کنید.

کیف مخصوص حمل کارت های تجاری و بانکی

افراد معمولا تعدادی کارت تجاری و بانکی دارند که در طول روز به آن نیاز پیدا خواهند کرد و باید به طور مداوم با خود همراه داشته باشند و بهترین وسیله برای این کار یک کیف مخصوص می باشد.

این کار حتی بهتر از چاپ و توزیع کارت ویزیت می باشد چرا که با این کار مشتریان شما هر بار که به هر یک از کارت های خود نیاز پیدا کنند لوگو و برند شما را خواهند دید اما اگر فقط به چاپ کارت ویزیت اکتفا کنید، برند و لوگوی شما تنها زمانی که مشتریان به آن نیاز داشته باشند دیده خواهد شد.

خودکارهایی با نقش لوگوی شما

خودکارها اقلامی کاربردی در طول روز به شما می روند، زمان هایی را به یاد بیاورید که به خودکار نیاز داشتید اما قادر به پیدا کردن آن نبوده اید. اگر خودکارهای مخصوص برند خود را داشته باشید، مشتریان شما هر بار که به آن نیاز داشته باشند یا افراد دیگر از آنها طلب خودکار کنند، برند و لوگوی شما را خواهند دید.

لوازم تحریر دفاتر کار با برند و لوگوی شما

تهیه لوازم تحریر برای شرکت های مختلف بسیار هزینه بر می باشد و شما با این کار می توانید همیشه در معرض دید مشتریان خود باشید وقتی که به دنبال محلی برای یادداشت برداری یا نوشتن یک شماره بر روی کاغذ باشند. با این کار شما می توانید همیشه در معرض دید افراد باشید و برند و لوگوی شما را در پیرامون محیط های کاری خود ببینند.

ساعت تبلیغاتی

با فکر کردن به این نکته که شما در طول روز چند بار به ساعت مراجعه می کنید تا زمان را بدانید به شما ایده ای خواهد داد که ساعت تبلیغاتی تا چه میزان باعث دیده شدن برند و لوگوی شما و جلب توجه آنها خواهند شد. اگر ساعت تبلیغاتی شما به حد کافی بزرگ باشد،به طور مثال ساعت دیواری تبلیغاتی ، افراد مختلف هر روزه به تعداد نامحدود لوگوی شما را خواهند دید.

فلش مموری برای ذخیره اطلاعات

درایوهای قلمی یکی از بهترین اقلام برای ذخیره اطلاعات هستند که قیمت معقولی داشته و به همین دلیل یکی از محبوب ترین هدایای تبلیغاتی در این زمینه می باشند. افراد زیادی به فلش مموری تبلیغاتی  برای ذخیره اطلاعات خود نیاز دارند در نتیجه استفاده از آنها به عنوان هدایا تبلیغاتی یک ایده مناسب محسوب خواهد شد.

اطمینان حاصل کنید که نام شرکت، لوگو و اطلاعات تماس خود را بر روی تمام هدایای تبلیغاتی نصب کرده اید که به افراد این اجازه را می دهد آنها را یادداشت کرده و هر زمان که به شما نیاز پیدا کردند به راحتی در دسترس آنها خواهید بود.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, فلش مموری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 122 تاريخ : دوشنبه 15 آبان 1396 ساعت: 13:48

ساعت تبلیغاتی

ساعت‌ها به ما کمک می‌کنند برای وقت خود بهتر برنامه‌ریزی کنیم، از این رو برای بهتر دنبال کردن زمان، اولین چیزی که به آن نگاه می‌کنیم ساعت است. بنابراین چرا پیام کسب‌وکار خود را بر روی یک ساعت دیواری چاپ نکنیم تا وقتی مشتری‌هایتان به ساعت‌شان نگاه می‌کنند، اولین چیزی که چشم‌شان را می‌گیرد، اسم و برند شرکت شما نباشد؟!

شاید حتی نگاه کردن به ساعت دیواری تبلیغاتی ، مشتری‌تان را یاد آن روزی بیاندازد که با شما معامله کرد. ساعت‌های دیواری بزرگ را می‌توان بر روی دیوارهای مکان‌های عمومی مثل فرودگاه، ایستگاه قطار یا مکان‌های عمومی نصب کرد. ساعت‌های تبلیغاتی کوچک‌تر را هم می‌توان همراه با جاخودکاری یا یک سری لوازم دیگر، روی میز قرار داد.

با هدیه دادن یک ساعت دیواری تبلیغاتی به مشتری‌های خاص خود، هر 24 ساعت روز و هر هفت روز هفته همراه با آن باشید. حتی می‌توایند برای اینکه بهتر در یاد مشتری‌ها بمانید، قاب ساعت دیواری تبلیغاتی را همرنگ با برند خود انتخاب کنید.

عقربه‌ها را می‌توانید با نماد برند خود عوض کنید تا بیننده را جذب کنند و فورا در ذهنش بشینند. شما هر کار دیگری که ذهن خلاق تان به شما اجازه می‌دهد می‌توانید با این ساعت‌ها انجام دهید تا بیشتر نماینده برندتان باشد و نگاه بیننده را به خود جلب کنند.

ساعت دیواری تبلیغاتی

آویزان کردن یک ساعت دیواری تبلیغاتی که لوگوی برندتان روی آن چاپ شده، روی دیوار یک فروشگاه بزرگ، بدون اینکه لازم باشد هرماه مبلغ هنگفتی برای تبلیغات در آن فروشگاه هزینه کنید، سالیان سال تبلیغ شرکت شما را به راحتی انجام می‌دهد.

علاوه بر اینکه مشتری‌های آن فروشگاه دائما برای چک کردن وقت به ساعت شما نگاه می‌کنند، خود صندوق‌دار هم به طور ناخودآگاه دائما با برند شما تعامل خواهد داشت و البته این به سود شماست.

به همین ترتیب، ساعت‌ دیواری تبلیغاتی که به دیوار مکان‌های پر رفت‌وآمد مثل دفاتر کار، رستوران‌ها و غیره به همین ترتیب عمل می‌کند. شرکت‌ها، لوگوی برند خود را بر روی ساعت‌های دیواری بزرگ چاپ می‌کنند و آنها را بر روی دیوارهای فرودگاه‌ها، معابد و مساجد نصب می‌کنند و فرصت دیده شدن برند خود را افزایش می‌دهند.

حتی صنعت طلا و جواهر هم از هدیه دادن ساعت تبلیغاتی به مشتری‌های خود عقب نمانده و این کار را جزئی از استراتژی کاری خود قرار داده است.

ساعت رومیزی تبلیغاتی

شما می‌توانید نام و لوگوی برند خود را بر روی عقربه‌ها یا صفحه یک ساعت رومیزی چاپ کنید و تمام طول سال جلوی چشم مشتری‌های خوب خود باشید. هنگام انتخاب ساعت تبلیغاتی خود حتما به کیفیت و طرح ساعت رومیزی خود دقت کنید، چراکه هیچ‌کس، به خصوص مشتری‌های وفادار علاقه‌ای به ساعت‌های بی‌کیفیت و بدشکل ندارد.

ساعت‌ها در طرح‌های متفاوت و جذاب و رنگ‌های مورد علاقه با قیمت‌‌های متفاوت در دسترس هستند. لطفا قبل از انتخاب ساعت مورد نظر خود، با ما تماس بگیرید تا فهرست کامل محصولات خود را در اختیارتان قرار دهیم. حتی می‌توانید لوگوی خود را برای ما ایمیل کنید تا با موافقت شما، بر روی محصول نهایی چاپ شود.

انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب اهمیت زیادی دارد و هزینه اولیه‌ای که برای تهیه این هدایای تبلیغاتی صرف می‌کنید، به شکل مشتری‌های بیشتر بازگشت خواهد داشت. تنوع هدایا تبلیغاتی تنها با تنوع شرکتی که آنها را هدیه می‌دهد مطابقت دارد.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, هدایا تبلیغاتی, هدیه تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 119 تاريخ : شنبه 13 آبان 1396 ساعت: 17:02

آیا شما به دنبال یک هدیه تبلیغاتی هستید که می تواند در دراز مدت موثر باشد؟ ساعت دیواری تبلیغاتی می تواند این کار را انجام دهد! افراد به طور مرتب نیاز به یادآوری زمان برای حفظ برنامه خود را دارند. در این عصر مدرن توقعات از بسیاری از مردم بالا می باشد و زندگی پر مشغله آنها گواهی برای این موضوع است.

ساعتهای دیواری معمولا روی دیوارهای اداری یا خانه و دیگر اماکن عمومی نصب می شوند. آنها در انواع شکل ها و اندازه های مختلف یافت می شوند. ساعتها راه پر پیچ و خمی را از ساعت های آنالوگ و ابتدایی تا ساعت های دیجیتالی امروزی پیموده اند. به خاطر کاربردی بودن آنها در بخش عمده ای از زندگی روزمره، از ابتدی در زندگی انسان نقش اساسی خود را حفظ کرده اند.

از ساعت های سفارشی برای تبلیغ محصولات یا تجارت شما به سایر افراد استفاده می شود و شما می توانید از آن به عنوان سوغاتی نمایشگاههای تجاری استفاده کنید. در صورتیکه شما فعالیت ها و تفریحاتی برای روزهای آتی خود داشته باشید می توانید آن را با سایرین نیز در میان بگذارید و آنها را نیز دعوت کنید که باعث ایجاد تصویر ذهنی مثبت در آنها می شود.

 

ساعت دیواری تبلیغاتی

شما همچنین می توانید برای افزایش انگیزه کارکنان خود نیز از این هدایا تبلیغاتی استفاده کنید که نشان دهنده این است که شما متوجه خدمات آنها به شرکت خود هستید و از آنها قدردانی می کنید. در زیر لیستی از مزایای ساعت های دیواری سفارشی با نقش و طرح شرکت شما ارائه شده است:

1- با دوام و قابل اتکا 

نمایشگاههای تجاری برای توزیع ساعت های دیواری برای ایجاد اثری ماندگار برگزار می شوند. مشتریان و کاربران شما می توانند از آنها برای مدت زمانی طولانی بهره ببرند.

2- فضای کافی برای چاپ طرح مورد نظر شما

آنها فضای وسیعی دارند که به شما این امکان را می دهند نام و طرح و لوگوی خود را بدون نگرانی بر روی آنها چاپ گنید. حتی در برخی موارد شما قادر خواهید بود یک جمله یا شعار نیز در پایین آن قرار دهید.

3- طراحی جالب و جذاب

ساعت های دیواری تبلیغاتی طرح های شیک و مدرنی دارند که می توانند توجه هر فردی را به خود جلب کنند و شما می توانید توسط آنها با گروه های مختلفی از افراد ارتباط برقرار کنید.

4- کیفیت نامحدود و بی وقفه

ساعت دیواری تبلیغاتی برای استفاده طولانی مدت طراحی می شوند. از آنجایی که نمونه های مدرن و دیجیتالی زیادی در بازار موجود می باشد، ساعت های دیواری زیر سایه آنها قرار می گیرند ولی با این حال افراد آنها را اقلامی کاربردی و با ارزش می دانند.

حال که با ارزش های گسترده این اقلام آشنا شدید، در زیر نشانه هایی از چگونگی سفارش این هدایای تبلیغاتی برای شما آورده شده است

1- پروفایل مخاطبان خود را مطالعه کنید

انجام تحقیقاتی در مورد مخاطبان هدف شما پیش از اینکه پیشنهاد خود را در خصوص ساعت تبلیغاتی مناسب به آنها ارائه دهید، کاری محتاطانه به حساب می آیدو با این کار شما می توانید متوجه شوید آنها به چه چیزهایی علاقه دارند و از چه اقلامی دوری می جویند.

2- طرح ساعت خود را با دقت انتخاب کنید

ساعت دیواری تبلیغاتی طرح ها و قالب های مختلفی دارند و بدون صرف زمان و انرژی شما قادر نخواهید بود گزینه مناسب را برای مشتریان خود انتخاب کنید و قطعا سردرگم خواهید بود. پس به این منظور زمان و انرژی لازم را برای انتخاب هوشمندانه و دقیق بهترین گزینه صرف کنید که بتواند پاسخگوی نیازهای مخاطبان شما باشد.

3- به بودجه و امکانات مالی خود توجه داشته باشید

قبل از انجام خریدهای عمده تلاش کنید که برنامه ای در خصوص تامین منابع مالی مورد نیاز داشته باشید. با این کار شما می توانید از خطر ولخرجی و ورشکستگی در امان بمانید.

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : ساعت دیواری تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 129 تاريخ : دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 18:35

 

هدایای تبلیغاتیدر نامگذاری تجاری ، ما گاهی با مشتریان و کاربرانی روبرو می شویم که به تازگی با مفهوم هدایای تبلیغاتی آشنا شده اند و در مورد آن به طور قابل درکی محتاط هستند. اما پیش از ارائه راهکاری برای این افراد ما اغلب دلایل ابتدایی اهمیت هدایای تبلیغاتی را در این عصر دیجیتالی توضیح می دهیم.

مقرون به صرفه بودن شگفت انگیز

در مقایسه با روش های سنتی نامگذاری تجاری، هدایای تبلیغاتی طیف وسیعی از گزینه های مقرون به صرفه را ارائه می دهند. اکثر هدایای تبلیغاتی قیمتی ناچیز برای هر مشتری داشته و تاثیری طولانی مدت از پیام شما برای آنان به جای می گذارند. به علاوه گزینه های مقرون به صرفه دیگری وجود دارند که بیش از یک کالا را تبلیغ کرده و تاثیری گسترده بر روی مشتریان دارند.

مخاطبان هدف

بر خلاف سایر روش های تبلیغاتی، استفاده از هدایا تبلیغاتی رایگان می تواند مشتریان خاصی را مورد هدف قرار دهد چرا که این اقلام مستقیما به دست افرادی می رسند که شما قصد جلب توجه آنها را دارید و با استفاده از این ابزار در تبلیغات شما هیچ تیری به خطا نخواهد رفت.

فارغ از اینکه این هدایای تبلیغاتی در یک نمایشگاه تجاری عرضه شود یا به صورت هدایایی در اختیار مشتریان قرار گیرد. در هر دو روش شما مستقیما با مشتریانی در ارتباط هستید که کالای خود را برای آنها تولید کرده اید.

تاثیری دراز مدت

استفاده از هدایای تبلیغاتی کارآمد باعث می شود پیام تبلیغاتی شما برای مدت زمانی طولانی در ذهن مشتریان شما باقی بماند. در یک نظر سنجی 94 درصد از افرادی که هدایای تبلیغاتی را دریافت کرده اند، به مدت دو سال آن را به یاد می سپارند. به علاوه، 75 درصد از دریافت کنندگان هدایای تبلیغاتی را مورد استفاده قرار می دهند چراکه بر این باورند آنها بسیار کاربردی هستند. در نتیجه هدایای تبلیغاتی تنها اقلامی هستند که احساسات، دیدگاه، صدا، ذائقه و لامسه و بویایی مشتریان را مورد هدف قرار می دهند.

ساخت برند شما

هدایای تبلیغاتی که جامعه شما آنها را کارآمد می شمارد به طور مداوم و پیوسته برند شما را به آنان یادآوری می کند. همین الان که در حال خواندن این مقاله هستید، قطعا یک خودکار بر روی میز شما یا در جیب تان یا درون کیف تان وجود دارد که یک برند تبلیغاتی بر روی آن نقش بسته است و هر بار که آن را نگاه می کنید به یاد می آورید که چگونه آن را در یافت کرده اید و چه کسی آن را به شما داده است. همانند فنجانی که قهوه خود را با آن میل می کنید یا برق لبی که باعث کاهش درد شما می شود هدایای تبلیغاتی مناسب و کارآمد باعث می شوند عادات روزمره شما برایتان دلچسب شود.

کارآمد بودن

گسترش جستجوی هدیه تبلیغاتی برای انتخاب مناسب ترین گزینه باعث ایجاد درک متقابل بین شما و کالای تولیدی توسط شما و مشتریانتان می شود. حتی در این عصر دیجیتالی، صنعت تولید هدایای تبلیغاتی به سرعت در حال تغییر مداوم است که با هدف ارائه سرویس های مرتبط به مشتریان شما می باشد. برخی از اقلام جدید تولیدی در ارتباط با گوشی های موبایل هستند. چه کسی را می شناسید که گوشی موبایل نداشته باشد؟ از طرفی صدها هدیه تبلیغاتی برای گوشی های موبایل طراحی شده اند که مطمئنا به دلیل پرکاربرد بودن آنها از طرف مشتریان و دریافت کنندگان مورد استفاده قرار خواهد گرفت که نام و لوگوی شرکت شما را نیز به طور روزمره در معرض دید آنها قرار می دهد. هر چند لیست ارائه شده تنها مختصری از قابلیت های هدایای تبلیغاتی می باشند اما هیچ گونه شکی در مورد قدرت هدیه تبلیغاتی وجود ندارد. هنگامیکه این مسائل مربوط به هدایای تبلیغاتی را در نامگذاری تجاری به صاحبان تجارت توضیح دادیم بسیاری از آنها شگفت زده شدند که از قدرت چنین روش های ساده تبلیغاتی و بازاریابی غیر مطلع بوده اند.

 

هدایای تبلیغاتی اسکار...
ما را در سایت هدایای تبلیغاتی اسکار دنبال می کنید

برچسب : هدایای تبلیغاتی, نویسنده : محیا یوسفی oscargiftco بازدید : 154 تاريخ : دوشنبه 1 آبان 1396 ساعت: 19:28

خبرنامه